Έγκριση θεραπείας του διαβήτη τύπου 2 για μείωση του καρδιαγγειακού θανάτου

Έγκριση θεραπείας του διαβήτη τύπου 2 για μείωση του καρδιαγγειακού θανάτου

Ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) των ΗΠΑ ενέκρινε τη χρήση των δισκίων εμπαγλιφλοζίνης για τη μείωση του καρδιαγγειακού θανάτου σε ενήλικες ασθενείς με διαβήτη τύπου 2 και ...

Έξυπνη εφαρμογή σύμμαχος των ατόμων με διαβήτη

Έξυπνη εφαρμογή σύμμαχος των ατόμων με διαβήτη

Στη βελτίωση της καθημερινότητας των ελλήνων ασθενών με διαβήτη φιλοδοξεί να συμβάλλει η εφαρμογή D-Partner. Το νέο app απευθύνεται σε άτομα που πάσχουν από όλους τους τύπους διαβή...

Το γέλιο βοηθά στο αδυνάτισμα

Το γέλιο βοηθά στο αδυνάτισμα

Το καλύτερο αδυνατιστικό μπορεί να είναι το γέλιο, σύμφωνα με τους επιστήμονες του Πανεπιστημίου Vanderbilt στην πόλη Νάσβιλ του Τενεσσί.  

Έξυπνες Τροφές

Έξυπνες Τροφές (286)

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι οι χουρμάδες έχουν πολλά και ιδιαίτερα οφέλη για την υγεία.

Σάββατο, 12 Ιανουαρίου 2019 04:27

Υψηλή η διατροφική αξία της Μουσταλευριάς

Written by

Ο μούστος είναι το κύριο συστατικό για την παραγωγή της μουσταλευριάς. Ο μούστος είναι ο χυμός των σταφυλιών, πριν από την διαδικασία της ζύμωσης. Η θρεπτική αξία της μουσταλευριάς είναι πολύ υψηλή λόγω αυξημένης περιεκτικότητας σε μεταλλικά άλατα και βιταμίνες.

Οι επιστήμονες της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ τονίζουν πως η κολοκύθα δεν πρέπει να λείπει από κανένα τραπέζι.

Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2018 04:04

Βρώμη: Τα πέντε συν για τον οργανισμό

Written by

Η βρόμη ανήκει στην οικογένεια των δημητριακών και είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μέταλλα και ιχνοστοιχεία όπως ο σίδηρος, το μαγγάνιο και το ασβέστιο και οι φυτικές ίνες (β-γλυκάνες), τα οποία προστατεύουν το καρδιαγγειακό και το πεπτικό σύστημα.

Ένα βότανο που χρησιμοποιούμε εκτενώς στην μεσογειακή κουζίνα είναι και ο μαϊντανός.

Τα ακτινίδια μας δίνουν πολλή ενέργεια, βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά, συστατικά απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού.

Σάββατο, 08 Δεκεμβρίου 2018 04:48

Συκώτι. Η πολύτιμη υπερτροφή

Written by

Το συκώτι είναι μία πραγματική υπερτροφή. Μπορεί πολλά τρόφιμα να έχουν το όνομα, λίγα έχουν όμως τη χάρη. Η διατροφική ανάλυση του συκωτιού αρκεί για να αποδείξει τρανά, πως δεν κατέχει άδικα τον τίτλο αυτό.

Το χαβιάρι είναι μια πηγή λιπαρών οξέων Ω3 που συχνά παραβλέπεται.

Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2018 04:08

Τα εξακριβωμένα οφέλη του Kολοκυθόσπορου

Written by

Ο κολοκυθόσπορος (πασατέμπος) έχει γίνει πολύ δημοφιλής, καθώς συμπεριλαμβάνεται σε συνταγές για πολύσπορες ζύμες, σε σνακς του εμπορίου, σε κοκτέιλ ξηρών καρπών.

Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2018 04:02

Μηλόξυδο και ωφέλη για την υγεία

Written by

Το ξίδι μηλίτης μήλου έχει χρησιμοποιηθεί ως τονωτικό της υγείας για χιλιάδες χρόνια. Έρευνες δείχνουν ότι έχει πολλά οφέλη για την υγεία, όπως η μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Σελίδα 1 από 21

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Ανάπτυξη - Σχεδίαση: ΓΚΟΥΓΚΟΥΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ