Πώς αντιμετωπίζονται τα ψυχολογικά προβλήματα στον διαβήτη;

Πώς αντιμετωπίζονται τα ψυχολογικά προβλήματα στον διαβήτη;

Σημαντική είναι η επίδραση του διαβήτη στην ψυχολογία, στην προσωπικότητα και στις συναισθηματικές αντιδράσεις του ασθενή που πάσχει από διαβήτη, καθώς οι αντιδράσεις αυτές στη συν...

Οι παχύσαρκοι ασθενείς έχουν υψηλότερο κίνδυνο λοίμωξης μετά από εγχείρηση bypas…

Οι παχύσαρκοι ασθενείς έχουν υψηλότερο κίνδυνο λοίμωξης μετά από εγχείρηση bypass

Νέα έρευνα ανακάλυψε ότι ασθενείς που είναι παχύσαρκοι έχουν πολύ υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης λοίμωξης λίγο χρόνο μετά την εγχείρηση bypass.

Διαβήτης: Το έντονο περπάτημα βοηθά την υγεία των αρτηριών

Διαβήτης: Το έντονο περπάτημα βοηθά την υγεία των αρτηριών

Η τακτική αερόβια άσκηση, όπως το έντονο περπάτημα ή το ποδήλατο μπορεί να βελτιώσει την υγεία των αρτηριών σε ανθρώπους με διαβήτη τύπου 2, αναφέρει νέα έρευνα.

Η διατροφική αξία του Φυστικοβούτυρου

Διαβάστε παρακάτω  πέντε αλήθειες για τη διατροφική αξία του φυστικοβούτυρου που ίσως δεν γνωρίζαμε.

 

Περιέχει καλά λιπαρά. Το φυστικοβούτυρο περιέχει πολλά είδη καλών λιπαρών. Είναι γεμάτο δηλαδή φυτικά ακόρεστα λιπαρά οξέα. Τα καλά λιπαρά είναι αυτά που χρειάζεται ο οργανισμός μας, καθώς κάποια δεν μπορεί να τα συνθέσει μόνος του και έχουν ιδιαίτερη σημασία, γιατί ευεργετούν μακροπρόθεσμα την υγεία μας.

Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες είναι από τα πιο σημαντικά διατροφικά στοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να λειτουργεί σωστά. Το φυστικοβούτυρο περιέχει 2 γραμμάρια φυτικών ινών ανά μερίδα. Αν συνδυάσουμε φυστικοβούτυρο με άλλα τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, όπως το μπρόκολο, τότε έχουμε το ιδανικό γεύμα.

Μας χορταίνει, άρα βοηθά στο αδυνάτισμα. Ας μη μας εκπλήσσει το γεγονός ότι το φυστικοβούτυρο βοηθά να χάσουμε κιλά! Μπορεί να περιέχει πολλές θερμίδες, ωστόσο μας κρατά χορτάτους για περισσότερο χρόνο. Άρα μια κουταλιά φυστικοβούτυρο την ημέρα περιορίζει την όρεξη και νικάει τις λιγούρες, βοηθώντας έτσι στο αδυνάτισμα.

Προστατεύει την καρδιά. Το φυστικοβούτυρο είναι από τα τρόφιμα τα οποία σε μικρή ποσότητα μας δίνουν πληθώρα ευεργετικών συστατικών. Ανάμεσα στα θρεπτικά συστατικά, το φυστικοβούτυρο έχει και υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, τα οποία γνωρίζουμε ότι μας προστατεύουν από νοσήματα όπως τα καρδιαγγειακά.

Βοηθά στη διαχείριση του διαβήτη τύπου 2. Τα φιστίκια, όπως και ο πολτός τους, έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Έτσι μπορούν να βοηθήσουν την πρόληψη της απότομης ανόδου του σακχάρου στο αίμα και γι’ αυτό αποτελούν μια ιδανική επιλογή για όσους πάσχουν από διαβήτη τύπου 2.

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Ανάπτυξη - Σχεδίαση: ΓΚΟΥΓΚΟΥΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ