Λιγότερα τα προβλήματα για τις παχύσαρκες εγκύους έπειτα από βαριατρική επέμβαση

Λιγότερα τα προβλήματα για τις παχύσαρκες εγκύους έπειτα από βαριατρική επέμβαση

Η χειρουργική επέμβαση για την απώλεια βάρους μπορεί να βοηθήσει τις παχύσαρκες γυναίκες να έχουν πιο ασφαλείς εγκυμοσύνες και να γεννήσουν υγιέστερα μωρά, σε σύγκριση με τις γυναί...

Το αντισυλληπτικό δεν σκοτώνει τη σεξουαλική επιθυμία

Το αντισυλληπτικό δεν σκοτώνει τη σεξουαλική επιθυμία

Τέλος στον μύθο που θέλει τα αντισυλληπτικά να μειώνουν τη σεξουαλική επιθυμία, βάζει μελέτη των Πανεπιστημίου του Κεντάκι και της Ιντιάνα των ΗΠΑ, που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση...

Χάπι από προβιοτικά κατά του διαβήτη

Χάπι από προβιοτικά κατά του διαβήτη

Νέα έρευνα σε ποντικούς αποκάλυψε ότι τα προβιοτικά βοηθούν στην αγωγή κατά του διαβήτη και υποδεικνύει ότι το εύρημα μπορεί να οδηγήσει σε θεραπεία στον άνθρωπο.

Έξι λόγοι για να εντάξετε τα Μανιτάρια στη διατροφή σας

Τα μανιτάρια ίσως είναι λίγο παρεξηγημένα λαχανικά, αφού ή τα λατρεύεις ή τα μισείς… Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν τουλάχιστον 6 καλοί λόγοι για να τα προσθέσεις στο μενού σου:

  1. Περιέχουν άφθονη Βιταμίνη Β, όπως η ριβοφλαβίνη, η νιασίνη και το φυλλικό οξύ, που είναι εξαιρετικής σημασίας για αμέτρητες λειτουργίες του σώματος. Εξαρτάται βέβαια και από την ποικιλία των μανιταριών που θα επιλέξεις. Π.χ. τα Portobello έχουν περισσότερο φυλλικό οξύ από τα Ιταλικά.
  2. Μπορούν να σε εφοδιάσουν με μία καλή δόση Βιταμίνης D, απαραίτητη για το χτίσιμο της οστικής και μυϊκής μάζας και την καλή λειτουργία του νευρικού αλλά και ανοσοποιητικού συστήματος.
  3. Σε προστατεύουν από αρρώστιες και κρυολογήματα, αφού είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και καθυστερούν τη γήρανση.
  4. Διατηρούν υγιές το αναπαραγωγικό σύστημα και τον θυρεοειδή αδένα.
  5. Ενισχύουν τη γεύση στο φαγητό σου. Αν και παίρνουν τη γεύση και από άλλα υλικά με τα οποία μαγειρεύονται, τα μανιτάρια δίνουν μία άλλη νότα στα πιάτα σου, από τα ζυμαρικά μέχρι τις σαλάτες.
  6. Σε χορταίνουν και αποτελούν μία από τις καλύτερες τροφές με χαμηλές θερμίδες, ενώ περιέχουν φυτικές πρωτεΐνες.

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Ανάπτυξη - Σχεδίαση: ΓΚΟΥΓΚΟΥΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ