Η πρόωρη εφηβεία συνδέεται με κίνδυνο διαβήτη της κύησης

Η πρόωρη εφηβεία συνδέεται με κίνδυνο διαβήτη της κύησης

Γυναίκες με έναρξη της έμμηνης ρύσης σε νεαρότερη ηλικία έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη της κύησης, που μπορεί να οδηγήσει σε διαβήτη τύπου 2 στα μωρά, αποκάλυψε νέα έρ...

Εμμηνόπαυση: Η ‘’καλή’’ χοληστερόλη δεν προστατεύει την καρδιά;

Εμμηνόπαυση: Η ‘’καλή’’ χοληστερόλη δεν προστατεύει την καρδιά;

Νέα έρευνα, υποδεικνύει ότι η χοληστερόλη HDL μπορεί ενδεχομένως να είναι βλαβερή, στις γυναίκες που μπαίνουν στην εμμηνόπαυση.  

Νέος στόχος για την προστασία των οστών σε ασθενείς με διαβήτη

Νέος στόχος για την προστασία των οστών σε ασθενείς με διαβήτη

Αξιοποιώντας τεχνικές έρευνας της μεταβολομικής, ερευνητές από την οδοντιατρική σχολή του πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης  (New York University College of Dentistry) ερεύνησαν τ...

Έξι λόγοι για να εντάξετε τα Μανιτάρια στη διατροφή σας

Τα μανιτάρια ίσως είναι λίγο παρεξηγημένα λαχανικά, αφού ή τα λατρεύεις ή τα μισείς… Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν τουλάχιστον 6 καλοί λόγοι για να τα προσθέσεις στο μενού σου:

  1. Περιέχουν άφθονη Βιταμίνη Β, όπως η ριβοφλαβίνη, η νιασίνη και το φυλλικό οξύ, που είναι εξαιρετικής σημασίας για αμέτρητες λειτουργίες του σώματος. Εξαρτάται βέβαια και από την ποικιλία των μανιταριών που θα επιλέξεις. Π.χ. τα Portobello έχουν περισσότερο φυλλικό οξύ από τα Ιταλικά.
  2. Μπορούν να σε εφοδιάσουν με μία καλή δόση Βιταμίνης D, απαραίτητη για το χτίσιμο της οστικής και μυϊκής μάζας και την καλή λειτουργία του νευρικού αλλά και ανοσοποιητικού συστήματος.
  3. Σε προστατεύουν από αρρώστιες και κρυολογήματα, αφού είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και καθυστερούν τη γήρανση.
  4. Διατηρούν υγιές το αναπαραγωγικό σύστημα και τον θυρεοειδή αδένα.
  5. Ενισχύουν τη γεύση στο φαγητό σου. Αν και παίρνουν τη γεύση και από άλλα υλικά με τα οποία μαγειρεύονται, τα μανιτάρια δίνουν μία άλλη νότα στα πιάτα σου, από τα ζυμαρικά μέχρι τις σαλάτες.
  6. Σε χορταίνουν και αποτελούν μία από τις καλύτερες τροφές με χαμηλές θερμίδες, ενώ περιέχουν φυτικές πρωτεΐνες.

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Ανάπτυξη - Σχεδίαση: ΓΚΟΥΓΚΟΥΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ