Η ''ορμόνη της άσκησης'' ενισχύει την αντοχή στην άσκηση

Η ''ορμόνη της άσκησης'' ενισχύει την αντοχή στην άσκηση

Νέα έρευνα αποκάλυψε ότι η ‘’ορμόνη της άσκησης’’ προάγει τη σωματική αντοχή. Η έρευνα σε ποντικούς δείχνει ότι η άσκηση οδηγεί στην απελευθέρωση πεπτιδίου από τους μυς το οπο...

Το γέλιο βοηθά στο αδυνάτισμα

Το γέλιο βοηθά στο αδυνάτισμα

Το καλύτερο αδυνατιστικό μπορεί να είναι το γέλιο, σύμφωνα με τους επιστήμονες του Πανεπιστημίου Vanderbilt στην πόλη Νάσβιλ του Τενεσσί.  

Διαβήτης και κατάθλιψη συνυπάρχουν και επιδεινώνουν η μία νόσος την άλλη

Διαβήτης και κατάθλιψη συνυπάρχουν και επιδεινώνουν η μία νόσος την άλλη

Διαβήτης και κατάθλιψη είναι δύο νόσοι άρρηκτα δεμένες μεταξύ τους, σύμφωνα με μελέτες οι οποίες εστίασαν στον τρόπο ζωής τόσο  των διαβητικών, όσο και των καταθλιπτικών ασθεν...

Απαγορευτική τροφή το ψάρι στην εγκυμοσύνη;

Για πολλούς γιατρούς τα ψάρια αποτελούν μία απαγορευτική τροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, αλλά σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα η κατανάλωση ψαριών μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά σας να αποφύγουν το παιδικό άσθμα.

Η μελέτη που δημοσιεύτηκε στη Journal of Allergy and Clinical Immunology κατέληξε στο συμπέρασμα ότι 280γρ ψαριού την εβδομάδα αρκούν για να προστατεύσετε το παιδί σας από το άσθμα.

Οι ερευνητές σύγκριναν τις επιπτώσεις της κατανάλωσης του ψαριού και τις λήψης ιχθυέλαιου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, αναφέροντας ότι οι περισσότερες γυναίκες δεν καταναλώνουν αρκετά ψάρια ενώ είναι έγκυες. Οι συγγραφείς της μελέτης ανέφεραν ότι οι γιατροί πρέπει να λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν τους τα ευρήματα της μελέτης αυτής, όταν συντάσσουν συνιστώμενες ποσότητες συμπληρωμάτων για προγεννητική φροντίδα στις εγκύους.

Οι ερευνητές κατέληξαν ότι 280γρ. ψαριού την εβδομάδα αρκούν για μία εγκυμονούσα και ότι η ποσότητα του υδραργύρου (το μέταλλο που κάνει κακό στο σώμα μας) που λαμβάνον από την κατανάλωση αυτή μόνο επιβλαβής δεν είναι για την υγεία.

Οι ίδιοι αναφέρουν: «Μία προηγούμενη μελέτη καταδεικνύει ότι τα παιδιά των γυναικών που δεν κατανάλωναν ψάρια κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, διέτρεχαν μεγαλύτερο κίνδυνο να αναπτύξουν άσθμα σε σύγκριση με τις έγκυες γυναίκες που καταναλώνουν ψάρια σε σάντουιτς ή σε ζεστό γεύμα τουλάχιστον δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα». Οι ερευνητές ισχυρίστηκαν επίσης ότι η κατανάλωση ψαριών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι πιο υγιεινή από τη λήψη συμπληρωμάτων ιχθυελαίου:  «Είναι λογικό να υποθέσουμε ότι μία ήπια κατανάλωση ψαριών θα μπορούσε να προσφέρει το ίδιο όφελος με το ιχθυέλαιο», ωστόσο όπως αποδείχθηκε τα οφέλη από τα συμπληρώματα ιχθυέλαιου δεν είναι αρκετά καθώς δεν είναι ακόμα ξεκάθαρα.

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Ανάπτυξη - Σχεδίαση: ΓΚΟΥΓΚΟΥΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ