Ωορρηξία: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Ωορρηξία: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Η ωορρηξία των γυναικών είναι μία περίπλοκη υπόθεση, γιατί ενώ οι περισσότερες γνωρίζουν γενικώς ότι έχουν ωορρηξία στα μισά του κύκλου τους, οπότε τότε είναι και οι γόνιμες ημέρες...

Σάκχαρο και τριγλυκερίδια σηματοδοτούν πρώιμo διαβήτη

Σάκχαρο και τριγλυκερίδια σηματοδοτούν πρώιμo διαβήτη

Με βάση την ανάλυσή τους σε μια ομάδα με πάνω από μισό εκατομμύριο άτομα, Σουηδοί ερευνητές πιστεύουν τώρα ότι τα ήπια αυξημένα επίπεδα γλυκόζης πλάσματος νηστείας και τριγλυκεριδί...

Η γονιμότητα συνδέεται με τις αμυγδαλές και τη σκωληκοειδίτιδα

Η γονιμότητα συνδέεται με τις αμυγδαλές και τη σκωληκοειδίτιδα

Οι νεαρές γυναίκες που έχουν ιστορικό αφαίρεσης των αμυγδαλών ή της σκωληκοειδούς απόφυσης μπορεί να είναι πιο γόνιμες, αναφέρει νέα έρευνα.

Γαστρίτιδα/Έλκος

 

Αν πάσχετε από γαστρίτιδα ή έλκος στομάχου, καλό θα είναι να προσέχετε τα παρακάτω:

 

Καταναλώνετε 3 γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και 2 έως 3 σνακς-ενδιάμεσα κατά τη διάρκεια της ημέρας ανά περίπου 3 ώρες. Αποφύγετε μεγάλα χρονικά διαστήματα νηστείας και μεγάλα σε ποσότητα γεύματα
Τρώτε αργά και μασάτε καλά την τροφη.

elkos

Μην τρώτε όρθιοι και αφιερώνετε αρκετή ώρα στην κατανάλωση κάθε γεύματος
Προσπαθήστε να καταναλώνετε το τελευταίο γεύμα της ημέρας 2 έως 3 ώρες πριν την βραδινή κατάκλιση
Μειώστε στο ελάχιστο την κατανάλωση καφέ και ποτών που περιέχουν καφεΐνη, όπως τα αναψυκτικά
Μειώστε στο ελάχιστο την κατανάλωση εσπεριδοειδών φρούτων και προϊόντων τους, καθώς και την κατανάλωση τομάτας και προϊόντων της
Συμπεριλάβετε μία πηγή πρωτεΐνης (έστω και σε μικρή ποσότητα) σε όλα τα γεύματα (γάλα, γιαούρτι ή τυρί χαμηλό σε λιπαρά, αυγό)
Χρησιμοποιείστε συμπλήρωμα ω-3 και ω-6 λιπαρών οξέων κατόπιν συμβουλής του Κλινικού-Διαιτολόγου ή του γιατρού σας.

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Ανάπτυξη - Σχεδίαση: ΓΚΟΥΓΚΟΥΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ